duminică, 21 februarie 2010

Apa termala LA ROCHE POSAY


Vreau sa va povestesc despre o oferta destul de interesanta peste care am dat in farmaciile Sensiblu. Oferta de gen 1+1 GRATIS (preferatele mele). Sunt mai multe produse incluse in aceasta oferta. Cel mai bine intrati pe site-ul Senbiblu, sau vizitati farmacia. A inceput pe 1 februarie si tine pana pe 10 martie. Motivul principal pentru care eram intr-o farmacie, era pentru ca vroiam sa imi cumpar o apa termala. Nu aveam o firma anume in minte. Cred ca o cautam pe cea mai ieftina deoarece nu stiu exact care este diferenta dintre ele. De fapt stiu ceva. Stiu ca fiecare provine dintr-un alt izvor in functie de firma care o produce, dupa care fiecare adauga sau scoate ce crede ea ca este mai bine.

Mi-am luat EAU THERMALE DE LA ROCHE-POSAY. 1+1 GRATIS! Un tub costa 28 de lei. De fapt in cazul asta au fost 2 tuburi la pretul de 28 de lei. Cel mai mult imi place sa mai dau cu apa dupa ce imi pun “masca” :P ...simt ca mi se aseaza mai bine make-up-ul. Cel putin in unele dimineti chiar am impresia ca mi-am facut un make-up fainos. Si mi se pare ca arat fake. Tin sa mentionez ca in continuare folosesc crema nuantata peste care ma dau cu perle bronzante si apoi putin blush. Niciodata nu exagerez cu ele. Daca ati citit prima mea postare, v-ati dat seama ca nu sunt fan make-up excesiv/fake/nenatural. Tind sa cred ca in unele dimineti am tenul mai deshidratat decat de obicei si probabil de asta nu se aseaza prea bine restul.

Inca un moment potrivit pentru apa termala este dimineata. Renunt la spalarea pe fata cu apa de la robinet (in afara de atunci cand fac dus; atunci chiar nu pot sa nu ma spal pe fata, desi fosta mea colega de apartament a stat 4 ani in Bucuresti fara sa se spele pe fata cu apa de Bucuresti; NICIOATA! Nici macar in dus). Vreau sa renunt macar dimineata, deoarece dimineata mi se pare ca am tenul cel mai sensibil si cateodata apa de la robinet miroase ingrozitor de tare a clor! Si gandul ca ma spal cu clor cu putina apa in el (:P) ma cam deranjeaza. Tin un tub de apa termala la frigider si dimineata pulverizez de cateva ori.
Efecte: “Esentiala in ingrijirea pielii intolerante, calmeaza pielea iritata de factorii externi (soare, tratamente dermatologice, etc.) si contribuie la prevenirea imbatranirii cutanate. Asocierea unica a sarurilor minerale si a oligoelementelor, printre care si seleniul, confera apei termale La Roche Posay proprietati antioxidante si calmantedemonstrate stiintific. Poate fi utlizata atat de catre adulti cat si pentru ingrijirea pielii copiilor.” Sursa: PcFarm.ro

De-abia astept sa va efectele apei termale pe termen lung.

Have a great make-up day!

6 comentarii:

  1. Am uitat sa spun ca mereu am avut o mica pasiune pentru apele termale, dar au fost momente in care am uitat sa imi cumpar. Am avut cel mai des de la Evian. O gaseam la Carrefour, dar la un moment dat a disparut. Probabil de asta am si uitat sa imi mai cumpar. Era si cea mai ieftina. Costa in jur de 8 lei(parca). da' chiar... de ce a disparut? Imi aduc aminte ca am mai cautat-o, dar nu am mai gasit-o. Ce s-a intamplat cu ea?

    RăspundeţiȘtergere
  2. Buna! Ai facut o alegere super OK.Eu folosesc apa termala de la La Roche Posay de mai bine de 1an, zilnic si nu ma dezamagit deloc. Mentionez ca am avut si de la Avene si Vichy,si daca ar fi sa fac un top, cea de la Avene s-ar clasa pe locul3.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Am incercat si eu mai multe firme (Avene, Iwostin, Vichy, La Roche Posay) si nu exista diferenta prea mare intre ele. Pana la urma te ghidezi dupa pret si cantitate (sa te tina mai mult). Eu o folosesc pe a mea in mai multe scopuri (dupa epilare, dupa ce ma machiez - improspateaza fata, dupa ce fac jogging, dupa demachiere, dupa plaja, etc.)

    RăspundeţiȘtergere
  4. buna Ana. sincera sa fiu si eu ma orentez destul de mult dupa pret/oferta.

    RăspundeţiȘtergere
  5. si eu am fost dezamagita cand a disparut evian din carrefour...si de-atunci le-am cam incercat pe toate.
    Am prins si eu acum, in august, oferta la La Roche-Posay 2la pret de 1 si ma bucur :)

    RăspundeţiȘtergere
  6. Chiar e buna apa termala de la Roche Posay, pe langa cea de la Avene care mie mi se pare chiar mai buna. Am prins si eu oferta de doua ape termale in Centrofarm, una mare si alta mai micuta de 50ml - eu le-am luat pentru bebele meu si chiar daca multe din noi nu realizam efectele, am remarcat ca fetitei mele ii dispare orice tip de iritatie de la ea; asa ca pe Sarah o "demachiez" in fiecare seara cu apa termala ;-)))

    RăspundeţiȘtergere

share

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...