marți, 27 aprilie 2010

Klorane sampon uscat


Hello. Va povesteam ca printre putinele lucruri cumparate de la Roma, a fost un sampon uscat de la Klorane. Mi-a placut foarte mult. Si cu ocazia asta o sa il incerc si pe cel de la BATISTE.
Este sub forma de pudra alba. L-am folosit in a 3-a zi cand deja parul meu striga: "Spala-ma!"
E simplu de folosit. Il pulverizezi de la o distanta de vreo 15-20 de cm pe tot parul. Si la "suprafata" parului cat si "dedesupt". Mie mi s-a parut ca miroase a RAID de muste si tantari. Am stat cu el aproximativ 2 minute pe par, dupa care am periat parul. Este o pudra destul de alba si daca nu il perii bine, ramai cu o tenta usor gri in cap. Efectul este minunat, dar nu este "valabil" mai mult de o zi. Parul arata curat, si chiar are un pic volum. Nu are sclipici sau mai stiu eu ce.
Eu mi-am cumparat varianta mica de 50 de ml si am folosit-o de 3 ori pana s-a terminat, parul meu avand o lungime medie (adica pana la umeri)

Concluzia este: 5 stelute!

Va pup...mai vb...

13 comentarii:

  1. Acelasi efect il obtii cu pudra de talc-una de calitate, evident; pudra absoarbe toata grasimea, probabil asa functioneaza si samponul asta uscat. sys

    RăspundeţiȘtergere
  2. probabil...am mai citit undeva de acest lucru. dar cu asta am obtinut si putin volum...cu talcul cum o fi?

    RăspundeţiȘtergere
  3. Exact la fel, Larisa; volum, putina grizonare, degresare; daca esti blonda, asta e si mai bine.sys

    RăspundeţiȘtergere
  4. Suna foarte bine pt noi, fetele cu parul/scalpul gras :D

    RăspundeţiȘtergere
  5. nu pot sa cred.. e cam exagerat totusi

    RăspundeţiȘtergere
  6. Buna Mirela. Ce nu poti sa crezi? Faza cu samponul uscat sau cea cu pudra de talc?

    RăspundeţiȘtergere
  7. cu samponul uscat. cred ca totusi nu renunt la modalitatea clasica. astia nu stiu ce sa mai inventeze...

    RăspundeţiȘtergere
  8. nici eu nu o sa renunt la varianta clasica. samponul uscat este strict pentru situatii de urgenta. de ex ultima data cand l-am folosit, l-am folosit pe parul prietenului meu intr-o dimineata, deoarece nu curgea apa.
    si mai am un exemplu pentru tine. am gasit si niste poze facute de o fata inainte si dupa. http://www.kissandmakeup.tv/2008/05/kiss_and_makeup_33.html

    te pup...

    RăspundeţiȘtergere
  9. L-am incercat pe cel de la Batiste, mi s-a parut ingrozitor- zer0 volum, grizonare(efect de faina in cap) la greu- i-am facut un full rewiew pe blogul meu.
    Nu mai cred in minunea numita sampon uscat, nici daca garanteaza 10persoane pt el.

    RăspundeţiȘtergere
  10. nici mie nu prea imi place cum se comporta

    RăspundeţiȘtergere
  11. Andreea Crisan15 august 2010, 19:39

    Eu mai citesc din cand in cand pe femina.rol.ro diverse sfaturi utile si retete practice;poate aruncati si voi o privire.

    RăspundeţiȘtergere
  12. subscriu si eu la solutia cu pudra de talc. eu "pacalesc" asa spalatul la doar 2 ori pe sapatamana de vreo 4 ani si este cel mai grozav truc.

    RăspundeţiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...