joi, 18 noiembrie 2010

Belladona. Farmacia cu preturile mici!

Acum cateva saptamani, am citit o postare pe blogul Camelutzei (postare pe care nu o mai gasesc acum), in care spunea ca farmaciile Belladona au preturi mult mai mici decat celelalte farmacii.

Vin si eu cu aceasta postare pentru a intari afirmatia ei! Nu am putut retine diferentele de pret la toate produsele, dar am retinut-o pe cea care m-a interesat pe mine cel mai mult. Si cred ca este si cea mai mare diferenta!

M-am uitat dupa fondul de ten de la Vichy, Liftactiv Flexilift. Pentru mine a fost un soc. La Sensiblu(care probabil este cea mai scumpa farmacie "ever"!) pretul fondului de ten este 85 de lei. La Belladona este de 65 de lei. Am verificat acest lucru de 2 ori!

Pentru mine o diferenta de 20 de lei este importanta! Pentru voi?

Din pacate nu au produse Ivatherm, dar in rest sunt toate dermocosmeticele.


va pup!

17 comentarii:

  1. da asa este eu am cumparat de la ei 2 medicamente cu diferente destul de mari fata de alte farmacii si anume am luat Galactogil la 56 lei fata de 63 lei si vigantol oil cu 6 lei si ceva baniti fata de 14 lei in alta parte. Le urez succes!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Larisa, ne zici si cateva adrese unde gasim farmaciile astea, te rog? De mult ma tin si eu s-o vizitez, sigur ca (,) conteaza o asemenea diferenta!

    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Buna Madutza. eu merg la cea de langa mine. pe giurgiului, la intersectia cu luica. este un pic mai departe de centru...dar mai caut si va anunt. orice mai stie alte locatii va rog sa lasati un comment aici neaparat! hai sa ne ajutam sa cumparam cosmetice ieftine! hai sa ne unim! :)

    RăspundeţiȘtergere
  4. Inca o adresa http://urbo.ro/farmacie-plafar/farmacia-belladona-71205
    Spor la cumparaturi! :P

    RăspundeţiȘtergere
  5. mai este o farmacie la dristor langa faimoasa shaormerie :)

    RăspundeţiȘtergere
  6. din cate imi aduc aminte, la niciuna nu o sa vezi scris mare Belladona. In schimb au acele afise mari rosi pe care scrie ceva de genul, "farmacia cu preturile cele mai mici"

    RăspundeţiȘtergere
  7. confirm si eu ca belladonna are preturi mai mici prin comparatie cu farmaciile sensiblu, helpnet, centrofarm etc. Mai gasiti o farmacie Belladonna pe bd. Ion Mihalache, aproape de intersectia cu linia lui 41, chiar langa Sensiblu. De asemenea, am mai gasit aceasta farmacie https://comenzi.farmaciatei.ro/ cu preturi la fel de mici, online. Voi trece astazi pe acolo sa ma conving daca sunt aceleasi preturi si in farmacie.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Multumim pt pont! Cred ca pt toata lumea conteaza o diferenta de 20 lei pt ca nu e de 2 lei...

    RăspundeţiȘtergere
  9. Da, si eu am observat preturile mici in comparatie cu alte farmacii.
    @Madutza e una pe bd. Iuliu Maniu, vizavi de Cora Militari.

    RăspundeţiȘtergere
  10. http://farmaciilebelladonna.ro/

    :D :D :D

    RăspundeţiȘtergere
  11. Daaaaaaa, asa e! Eu mi-am luat fd de ten Normateint cu 55 lei si la Help Net era 75 lei, acum este si mai scump.
    Si preturile cremelor Vichy sunt cu vreo 20 lei mai mici decat in alte farmacii, si apele termale sunt mai ieftine, sampoanele, chiar si medicamentele!
    Sunt norocoasa sa am o astfel de farmacie in vecinatatea blocului in care stau, asa ca sunt client fidel:)

    RăspundeţiȘtergere
  12. Mai este o farmacie Belladona vis-a-vis de Bucur Obor, langa Gima.

    RăspundeţiȘtergere
  13. Da, intr-adevar, diferenta de pret este foarte mare! Exemplul meu: La Roche Posay Effaclar Duo - intr-o farmacie online 62 lei, in Helpnet 56 lei iar in Belladonna 43,5!!! O diferenta uluitoare, as spune! Sa sustinem afacerile cu preturi corecte, sa le mearga bine si sa ii faca pe ceilalti sa se gandeasca de doua ori inainte de a stabili preturile enorme pe care le practica!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Buna! Este o farmacie Belladona si pe Calea Rahovei la intersectia cu Muhail Sebastian, o statie de tramvai dupa Liberty Center.

    RăspundeţiȘtergere
  15. azi am fost si eu f uimita pentru ca am luat cu 37 de lei o crema hidratanta de la La Roche Possay. nu gasesti crema asta nicaieri sub 55. O alta farmacie extrem de ieftina este Farmacia Tei. Au si site, asa ca puteti vedea preturile fara sa va duceti pana acolo. au preturi incredibile la dermato cosmetice dar si la medicamente. Enjoy

    RăspundeţiȘtergere
  16. buna Adriana, am tot auzit si eu de farmacia tei, dar din pacate eu stau in berceni, deci nu o sa ajung prea repede pe acolo...dar oricum, nmersi de sfat :)

    RăspundeţiȘtergere
  17. http://farmaciilebelladonna.ro/farmacii/

    RăspundeţiȘtergere

share

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...